Nopeat toimitukset
Kotimainen verkkokauppa

PAISTA toivottaa sinulle onnellisia hetkiä kevään juhliin!

Tuotteiden palautus

Myyntialue

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan Manner-Suomen alueelle. Ulkomaille toimituksesta voit sopia meidän kanssa erikseen sähköpostilla.

Tuotteiden palauttaminen

Haluamme antaa mahdollisimman hyvät tiedot ja kuvat tuotteistamme  verkkokauppaamme sivuilla. Mikäli et löydä etsimääsi tietoa, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme ennen tilausta. Joskus kuitenkin tuote ei sovi tarpeeseesi, voit palauttaa sen veloituksetta.

  • Palauttaminen on helppoa ja täysin ilmaista
  • Palautusaika on tuotteen noudosta on 100 päivää
  • Tuotteet on palautettava käyttämättöminä
  • Tuotteeseen voi tutustua, mutta kuitenkin siten, ettei tuotteeseen synny mitään käyttämisen jälkiä tai vahinkoja.
  • Kaikki tuotteen osat tai ominaisuudet tulee palauttaa alkuperäisessä pakkauksessa.
  • Palauttaminen onnistuu Postin konttoreihin, tuotetta EI SAA palauttaa muulla tavalla, jos siitä ei ole erikseen sovittu meidän kanssa
  • Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen. Mikäli sitä ei ole valikoimassa, palautamme kauppasumman tilillenne tuotteen tarkistuksen jälkeen
  • Jos tuotteella on muita palautusehtoja, niistä on mainittu aina erikseen tuotetiedoissa.
  • Tuotteen palautus kestää normaalia postia pidempään, keskimäärin 4-12 arkipäivän sisällä saamme paketin käsiimme.
  • Palautamme tilauksen kauppasumman tilillenne nopeasti, kun palautus on saapunut meille.
  • Maksamme palautettavan tuotteen postituskulut, mikäli palautettava tuote on mahdollista toimittaa normaalina postipakettina tai kirjeenä.
  • Mittatilaus- ja tilaustuotteina ostetuilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta.

Kilpailu- ja kuluttajavirasto: http://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ostaminen-myyminen-ja-sopimukset/verkkokauppa-posti-ja-puhelinmyynti-etamyynti/

Palautuksen teko-ohje

1. Pakkaa tuote/tuotteet hyvin kestävään pakettiin (esimerkiksi paketti, jossa lähetys on tullut).
2. Laita mukaan yhteystietosi tilinumeroineen (esimerkiksi saamasi pakkauslista).
3. Vie palautettavat tuotteet postiin pakattuina ja suojattuina
.
4. Kerro postissa kyseessä olevan Edututor Oy:n asiakaspalautus (630468).Mikäli postissa ei löydetä osoitetta, tässä osoite muistiin:

 
Paista.fi / Edututor Oy
Kannistontie 5
36220 Kangasala

Toimituksessa rikkoutuneet tuotteet

Valitettavasti kuljetusyhtiö huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto.Kirjaa havaitut vauriot yhdessä tavaran luovuttajan kanssa rahtikirjaan!Mikäli havaitset vaurioitumisen luovutuksen jälkeen, ota välittömästi yhteys kuljetusyhtiöön ja tee vahinkoilmoitus!
Ilmoita vauriosta välittömästi myös myös meille kauppa@paista.fi.

Matkahuolto
Pakettipalvelujen ilmainen neuvontapalvelu: 0800 132 582 ma-pe klo 8.00-18.00

Posti
www.posti.fi/henkiloasiakkaat/palaute/
Asiakaspalvelu: 0200 71000 (pvm/mpm)
Sähköposti: asiakaspalvelu(at)posti.com
Pakettiautomaatit: smartpost(at)posti.com

Postnord Logistics
Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu (avoinna: ma-pe klo 7 – 18)
Puhelin: 010 572 8333
asiakaspalvelu.fi(at)postnord.com

Paista.fi (kaikissa toimitusehtoihin liittyvissä asioissa)
Asiakaspalvelu: 0500 466461
Sähköposti: asiakaspalvelu@edututor.fi.

 
©2021 PAISTA.FI. Kaikki oikeudet pidätetään.